رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس گفت: آسیب‌های کلان آموزش و پرورش باید حل شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 17 August 2023

سید محمد مولوی در سی و هفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش، اظهار کرد: باید فهم مشترکی درباره مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در کشور ایجاد شود.

وی با عنوان اینکه استانداران و فرمانداران رئیس شورای آموزش و پرورش هستند، ادامه داد: همه مسئولان با همه توان باید در کنار آموزش و پرورش قرار بگیرند و موجب توسعه، ترقی و تحقق اهداف تعلیم و تربیت شوند.

عضو کمیسیون آموزش، فناوری وتحقیقات مجلس با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان تکلیف اجرایی دولت است، افزود: در خصوص رتبه‌بندی جلسات فراوانی در سطح منطقه، استان و کشور تشکیل شد که نتایج آن را در رتبه‌بندی مشاهده شد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فوق‌العاده ویژه حق معلمان است، ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها در راستای احقاق حق فوق‌العاده ویژه برای فرهنگیان بهره خواهیم برد و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

مولوی با بیان اینکه آسیب‌های کلان آموزش و پرورش باید حل شود، خاطرنشان کرد: چرا تاکنون از سند تحول بنیادین استفاده نشده است و این سند در یک حد یک سند مصوب باقی مانده و جلسات اجرایی بین دستگاهی و کلان کشوری برای تعیین راه‌های بهره‌گیری از سند تحول تاکنون تشکیل نشده است؟

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار