کد خبر: ۱۱۲۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 20 August 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علیا کوهی در یادداشتی نوشت؛این روز ها داشتن یک شغل مناسب برای عموم افراد تبدیل به دغدغه ای بزرگ شده است و افکار جمعی به سمت کسب و کار های بزرگ، کارهای اداری و... است همه ی ما می دانیم درآمدزایی و پول در آوردن یکی بهترین تجربه های زندگی است چه بسا این کار با هنر دستان خودمان یا کاری که ابداع کننده ی آن خود ما هستیم صورت بگیرد.
داشتن شغل و کسب و کار مناسب مهم ترین مساله رسیدن به پول است خیلی از افراد به دنبال شغلی در راستای تحصیلات شان می روند برخی هم به راه اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی فکر می کنند.
برخی از مردم دوست دارند کار های اداری داشته باشند و حقوق ثابت ولی مطمئن دریافت کنند. برخی دیگر ریسک پذیری بالایی دارند و کسب و کار خودشان را راه می اندازند و به شغل های آزاد روی می آورند. ولی بعضی از مردم به دلیل خانه دار بودن ، داشتن شغل دوم ، دورکاری و ... و حتی برخی افراد که در شهر یا روستا های کوچک هستند به شغل های خانگی می پردازند.
کسب و کارهای کوچک خانگی مزایای فراوانی دارند که باعث می شود نظر بسیاری از مردم به این کارها جلب شود.خیلی از هزینه ها در کسب و کارهای خانگی حذف می شوند و مهم تر از همه کل سود برای خود فرد باقی مانده و نیاز نیست آن ها را با کسی تقسیم کند. این مشاغل در هر شرایطی قابل انجام هستند و می توان آن را با کمترین سرمایه شروع کرد و کم کم آن را رشد و توسعه داد.
از دیگر دلایل محبوبیت کسب و کارهای پرسود خانگی این است که افراد با هر سنی و بدون محدودیتی می توانند آن را انجام دهند و شما قطعا در این کار زمان بیشتری خواهید داشت به طور مثال نیاز نیست زمان زیادی را صرف مسیر رفت و آمد و یا ترافیک کنید.از دیگر مزایای این شغل به کار بردن خلاقیت بالا و امکان طرح ایده های جدید توسط خود فرد وجود دارد.
یکی از مزایای مهم مشاغل آموزشی ، خدماتی و تولیدی کوچک خانگی ریسک پایین آن ها است.
این کسب و کارها معمولا دچار ور شکستگی نمی شوند و در اکثر مواقع حتی در مواقع بحران می توانند خود را حفظ کرده و به کارشان ادامه دهند.
تاریخچه ی این کسب و کار ها به زمان انسان های اولیه بازمی گردد و از همان زمان ذهن و تفکر افراد در این زمینه نقش فعالی را ایفا می کرد به طور مثال افراد به واسطه ی شغلی که داشتند وسایل مورد نیاز خود را از طریق مبادله ی کالا به کالا به دست می آوردند.
از کسب و کارهای پرسود خانگی می توان به : چاپ سیلک، طراحی و پشیتیبانی سایت، ترجمه، ویراستاری ادبی یا علمی، پرورش گل های زینتی و گیاهان دارویی،پرورش مرغ و بلدرچین،تولید صنایع دستی ،بازاریابی و دریافت پورسانت،نویسندگی در منزل،تبلیغات اینترنتی، وبلاگ نویس و تولید محتوا، کیک و شیرینی پزی و سرو دسر های خانگی،مربیگری در زمینه های مختلف و آموزش آنلاین،ارایه ی کنفرانس های انگیزشی و الهام بخش، مشاوره در زمینه ی تخصصی خودتان و هزاران کار دیگر که می توان در این زمینه به آن پرداخت.
این عرصه کاشتن نهالی تازه جوانه زده و نوپاست در دل خاک امیدی که حاصل آن دسترنج زحمات خودتان است و شما محصولی را دریافت خواهید کرد به ارزشمندی انگیزه و تلاش برای ادامه دادن راهی که در آن قدم های استواری خواهید گذاشت.
‌انتهای یپام//

برچسب ها: علیا کوهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار