استاندار خوزستان گفت: مردم خوزستان با حضور در مراسم تشییع پیکر مادر شهید «علی هاشمی» نشان دادند رزمندگان و شهدا را هیچگاه فراموش نمی کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 20 August 2023

علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مادر سردار شهید علی هاشمی با قدردانی از حضور مردم در این مراسم اظهار کرد: مردم قدرشناس استان خوزستان امروز با حضور باشکوه خود در این مراسم نشان دادند هیچگاه شهدا، رزمندگان و افرادی که از این کشور دفاع کردند را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز با از دست دادن مادر سرلشکر شهید سیدعلی هاشمی، ضایعه بزرگی نصیب استان شد. خانه مادر شهید علی هاشمی همیشه پاتوق رزمنده‌ها و بچه مسجدی و مذهبی‌ها بود و هر کسی از هر جای کشور به اینجا می‌آمد، یک نقطه امید به اسم خانه مادر شهید علی هاشمی داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم فرزندان این مادر، خانه‌اش را روشن و پرنور نگه دارند و این آمد و رفت بچه مذهبی‌ها و رزمنده‌ها همچنان صورت بگیرد. این بیت، بیت نور است.

استاندار خوزستان گفت: علی هاشمی در این دنیا به عنوان یک جوان عرب که حماسه‌های بزرگی را خلق کرد، بسیار مورد عزت قرار گرفت. این مادر سال‌ها صبر کرد تا اینکه در نهایت تکه‌هایی از بدن فرزندش پیدا شد و آرامش به خانه‌اش برگشت و باعث افتخار ما نیز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجیه خانم «زکیه اهوازیان» مادر سرلشکر شهید «علی هاشمی» معروف به سردار هور و از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، به علت بیماری و کهولت سن روز شنبه ۲۸ مردادماه دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی با بدرقه خانواده و بستگان در قطعه ۲ گلزار شهدای اهواز و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار