آیین بزرگداشت روز جهانی مساجد با حضور بسیجیان همزمان با برگزاری برنامه ملی شکرواره خادمان مسجد در بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 21 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت روز جهانی مساجد ظهر امروز در مسجد قرآن بوشهر با حضور بسیجیان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا (ص) این شهرستان برگزار شد.

جانشین معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی مساجد با اشاره به تشریح برنامه‌های این معاونت پرداخت و اظهار داشت: معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر همزمان با روز جهانی مساجد به منظور بزرگداشت این روز، بسیجیان را در مساجد این استان گرد هم می‌آورد.

بهزادی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت مردم و مساجد برطرف می‌شود خاطرنشان کرد: همزمان با برنامه شکرواره خادمان مساجد در جمکران، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بوشهر در این مراسم که به‌صورت زنده از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شد شرکت کردند.

وی با اشاره به هدف از حضور جوانان و بسیجیان در مساجد استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مساجد تصریح کرد: با توجه به تلاش مداوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران در کمرنگ شدن مباحث دینی در جوامع اسلامی یکی از اهداف اصلی این بزرگداشت نیز آشنایی و حضور جوانان در برنامه‌های مساجد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار