کد خبر: ۱۱۲۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 21 August 2023

اختصاصی هما خوزستان

معصومه پرویزی بابادی

خانواده‌ها برای گذران اوقات فراغت و تفریح کردن معمولاً به فضاهای سبز، پارکها و شهربازی‌ها می‌روند در این میان کودکان، نوجوانان وخردسالان تفریح کردن را بسیار می پسندند و همواره خانواده را جهت رفتن به اوقات فراغت ترغیب می‌کنند پارک‌ها و شهربازی‌ها از مکان‌های جذاب برای همه افراد است سپری کردن زمانی از هفته به شادی و ورزش کردن و تفریح در پارک‌ها مفید است. سلامت روح و روان را ارتقا می بخشد.

رفتن به اوقات فراغت و شهربازی‌ها برای مدتی فکر آدمی را آزاد می کند از آنجایی که زندگی شهری و آپارتمانی خستگی به همراه دارد و با دیجیتالی شدن عصر حاضر لزوم تفریح و نشاط افزایش بیشتری داشته است و این موضوع مورد تاکید روانشناس ها نیز می باشد.

در شهر اهواز پارک ها، فضاهای سبز ، شهر بازی وجود دارد و سواحل حاشیه رودخانه کارون نیز محلی برای تفریح محسوب می‌شود.وضعیت مطلوبی در بحث ایمنی تجهیزات شهربازی‌ها و پارک‌ها در استان وجود ندارد.

از آنجایی که استفاده شهروندان از تجهیزات تفریحی مستقر در پارک و شهربازی‌ها، تضمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از این تجهیزات تفریحی اهمیت بسیار زیادی دارد. می طلبد متولیان در بحث نظارت و پایش های استاندارد تجهیزات شهر بازی ها حساسیت بیشتری به کار گیرند.

شهروندان هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار