مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از طراحی برنامه های متنوع فرهنگی برای اجرا در حسینیه اربعین استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 23 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نجفی در دیدار با فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی که در محل قرارگاه فرهنگی اربعین این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین فعالیت های فرهنگی طراحی شده در این حسینیه شامل؛ جمعیت و فرزندآوری، حجاب و عفاف، مکتب حاج قاسم، برپایی نماز جماعت، محفل قرآنی، سخنرانی، مداحی و ذکر توسل و روایتگری خادمان و گروه سرود است.

وی افزود: همچنین در این حسینیه مداحان، سخنرانان شاخص کشوری و استانی حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در ادامه دیگر برنامه های کمیته فرهنگی اربعین را احیای بیت الحسین ها، حسینیه کودک، فعالیت مبلغین در طول مسیر عزیمت زائران به پایانه مرزی و شهر مهران  برگزاری نمازهای جماعت، روایتگری فرهنگی اربعین توسط کنشگران فرهنگی آموزش دیده، طرح خادمان فرهنگی اربعین(انجام کارهای فرهنگی توسط مواکب خدمات رسان به زائران عنوان کرد.

فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست قدردانی تشکر از تلاش های صورت گرفته در زمینه فرهنگی در ایام اربعین گفت: خوشبختانه مواکب نیروی انتظامی در بین موکب های دیگر دارای نظم و انضباط خوبی است و کارهای فرهنگی بصورت مداوم در حال انجام است.

محمد مسرور افزود: موکب نیروی انتظامی خود از بزرگترین مواکب حاضر در اربعین است و خدمات رسانی بصورت تمام وقت می باشد.

وی در پایان از آمادگی نیروی انتظامی جهت همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار