معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بزرگ گفت: همه ماشین آلات، موکب ها و تجهیزات استان تهران به عنوان معین ایلام ،طی یک روز آینده در مهران مستقر و فعالیت خود را آغاز می کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 23 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ "میرمحمد غراوی" در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران اظهار کرد: شهرداری تهران بزرگ ۱۵۷ دستگاه اتوبوس و تعداد زیادی ون برای حمل و نقل زائران به مهران اعزام کرده است و چندین دستگاه اتوبوس تعمیرگاهی سیار هم در حال اعزام هستند.

وی افزود: وظایف معین استان تهران به عنوان معین ایلام در دست اقدام و اجرایی است و تعدادی زیادی از ادوات و ماشین های خدماتی شهرداری مناطق پنج و ۱۱ تهران به سمت مهران در حرکت هستند.

غراوی با بیان اینکه موکب بزرگ تهران در نجف اشرف ۷۰ هزار نفر از زائران را پوشش می دهد، یادآور شد: پوشش خدمات حمل و نقل خارج از مرز مهران در داخل خاک عراق تا شهر کوت مرکز استان واسط عراق با اعزام ۴۵۰ اتوبوس تامین شده است و قسمتی از کمبود اتوبوس های حمل و نقل زائران اربعین از بخش خصوصی تامین شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: در مورد تجهیزاتی مانند ماشین های حمل آب، سوخت، جمع آوری و پرس زباله و آتش نشانی نیز توسط تهران تامین شده و در مسیر مهران هستند.

غراوی در مورد ایستگاه صلواتی مردم و شهرداری قرچک در میدان بزرگ اربعین مشرف به پایانه مرزی مهران هم اظهار کرد: این ایستگاه از هفت سال گذشته تا کنون در میدان اربعین فعال است و به زائران خدمات رسانی می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام هم گفت: افزایش ساعت کار بانک ها جهت خدمات رسانی بانگی به زائران ابلاغ شده و این ادارات تا ساعت ۶ عصر مکلف به فعالیت هستند و دستگاه های خودپرداز نیز تا سقف ۱۰ میلیون ریال اجازه برداشت دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار