تابناک هرمزگان- مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بندرعباس در راستای شاخصه های امید آفرینی و تاثیر شبکه های مجازی در زندگی شهروندان و جامعه با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 23 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مریم پاسالار با مجتبی فیلسوف زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در راستای توسعه کمیته تولید محتوا و شبکه های مجازی مجمع کلان‌شهر های ایران با یکدیگر دیدار و مذاکره نمودند.
فیلسوف زاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهر های ایران اظهار داشت: در بخش تولید و تهیه محتوا استان تهران ،مشهد،اصفهان ،شیراز بنا به سابقه مدیریت شهری و جمعیت آن به نسبت سایر استان ها قوی عمل نموده است که می توان از محتوای تولید شده با شرایط اجتماعی شهر خود ،سایر شهرداری ها بومی سازی انجام دهند تا هزینه های کمتری در مسیر خط تولید تحمیل شوند و این کمک خوبی برای برخی از شهرداری ها با بودجه محدود است.
وی با اشاره از ظرفیت های طراحان در بخش طراحی و گرافیک اظهار داشت: خانه طراحان انقلاب اسلامی یکی از منابع قابل دسترس و بدون هزینه وبا ملاک های حاکمیتی که بنا به مناسبت های مذهبی ،ملی و رویدادهای روز با حضور هنرمندان خلاق در جامعه متشکل شده است که با طراحی هدفمند در اختیار علاقمندان به اشتراک گذاشته اند‌ و می توان به عنوان یک مرجع برای استفاده شهرداری ها و سایر دستگاهها و شهروندان معرفی کرد.
مریم پاسالار رییس کمیته تولید محتوا و شبکه های مجازی مجمع کلان‌شهر های ایران گفت : کلانشهر های ایران ظرفیت خوبی برای انتقال اطلاعات بصورت زنجیره ای و چرخشی مشترک دارند که با محوریت یکپارچه می توان تأثیرگذاری یک موضوع مهم در شهرداری ها را برای جامعه ایران پر رنگ و هم گیر کرد.
پاسالار خاطر نشان کرد:پتانسیل بسیار بالایی استان های با جمعیت بالای دو میلیون در اشتراک گذاری تجارب در بخش های تهیه و تولید محتوا از قبیل آموزش شهروندی، انیمیشن و تیزر و‌کلیپ ها،تبلیغات محیطی و اخبار و رسانه های حاکم در کشور را دارند که با استفاده از زحمات مدیران روابط عمومی این کلانشهرها را می توان موفقیت مطلوب برای شهرداری های ذینفع کسب کرد.
این‌ مقام‌ مسئول عنوان کرد: مجمع کلان‌شهر های ایران پیشتاز در برگزاری جلسات مدون در همه کمیته‌ ها برای شهرداران،معاونین و مدیران شهری را در کارنامه خود دارد که پیوستگی این جلسات باعث می گردد شهرداران نسبت به حوزه ارتباطات و اموربین الملل توجه ویژه ای داشته باشند .

پاسالار در پایان تاکید کرد: اکنون در جنگ نرم نرم افزاری و شبکه های مجازی باتولد پلتفرم های نوین و سرعت تکامل هوش مصنوعی هستیم باید استراتژیک انتقال اخبار امیدآفرین و پروژه های شاخص عمرانی در مسیر توسعه همت کنیم تا اجرای عملیات های شهری بستر افزایش ،کیفیت زندگی و آسایش واعتماد شهروندان گردد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار