مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکس «کربلای خانوادگی» با هدف رویش کربلا در متن زندگی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 23 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون اظهار کرد: مسابقه عکس «کربلای خانوادگی» با هدف رویش کربلا در متن زندگی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی افزود: نوجوانان و جوانان در پیاده‌روی اربعین، کودکان و پیاده‌روی اربعین، پیاده روی خانوادگی اربعین، نماز جماعت و پیاده‌روی اربعین، جاماندگان پیاده‌روی اربعین و جلوه‌های ویژه در پیاده‌روی اربعین از جمله محور‌های این مسابقه فرهنگی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله و روبیکا به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ آثار خود را ارسال کنند.

آمون عنوان کرد: شرکت کنندگان عکس‌های خود را به صورت افقی و با رزولیشن ۳۰۰ dpi و حداکثر ۵ عکس را به همراه مشخصات فردی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریور ماه است، افزود: جوایز این مسابقه نیز به نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۸ میلیون ریال، نفر سوم ۵ میلیون ریال و علاوه بر این به ۱۰ عکس برتر نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

آمون گفت: این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار