شهرداراطاقور، مهندس محمود اسکندری با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 23 August 2023

متن پیام شهرداراطاقور به شرح زیر می باشد:

هفته اول شهریور ماه که به یاد دو یار مخلص این نظام به نام ‹‹هفته دولت›› مزین شده، فرصت مغتنمی است تا با تاسی از راه و منش این دو خادم صدیق و شهید، در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.

همزمانی هفته دولت با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ضمن یادآوری رشادت‌ها و فداکاری ایشان و یاران باوفایش در صحنه عظیم کربلا در روز عاشورا، ضرورت پیروی از سیره و منش این بزرگوار را به همه دولتمردان گوشزد می‌کند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان دولت درشهراطاقور تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوندمتعال مسئلت می نمایم
محموداسکندری شهرداراطاقور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار