دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام؛
دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام اظهار داشت : ساعت کار بانک های استان برای ارائه خدمت به زوار اربعین افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 24 August 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ طالب یاسمی افزود : ۱۱ شعبه دیگر بانک های استان خدمات ارزی به زوار اربعین ارائه می کنند و این شعب در روزهای تعطیل نیز فعال هستند.

وی گفت :  ۱۵ دستگاه خودپرداز شامل ۶ دستگاه ثابت و ۹ دستگاه سیار بانک ملی در مسیر تردد زوار اربعین در این استان فعال است.

یاسمی ادامه داد : زوار اربعین حسینی برای دریافت دینار از شعب منتخب ارزی استان باید در سامانه سماح ثبت نام و به روز رسانی کرده و سپس از طریق پیام رسانه بله می توانند نسبت به اختصاص ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی مطرح کرد :  ۳۲ شعبه و ۲ شعبه ارزی شامل بانک های دولتی و خصوصی در ایام اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام فعال بوده و خدمات بانکی و ارزی به زوار ارائه می دهند.

 دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام بیان داشت : موکب هیئت خادمین حضرت زهرا ‌(س) کارکنان بانک ملی استان در ایام اربعین حسینی روزانه با ارائه ۱۰ هزار پرس اقلام میان وعده غذایی در میدان اربعین واقع در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت رسانی به زائرین می پردازد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
الان من ساعت 10 شب میتونم از بانک ملی مهران که توی اپلیکیشن بله ثبت نام کردم ارز بگیرم؟
بانک 24 ساعته شده یه تا ساعت ۳ بازه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار