کد خبر: ۱۱۲۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 25 August 2023

به قلم سید شکرخدا موسوی

بنام خدا
مشکل بزرگ دولت مردان، وکلا و سایر مسئولان امروز کشور این است که بر خلاف دهه اول انقلاب که هر آنچه بودند حقیقی بود،!! امروز ظاهرها با باطن‌ها زمین تا آسمان تفاوت دارد،!!!! حرف که می‌زنند در چهارچوب زاهدین است ولی به عمل که می‌رسد در چهارچوب مستبدین و دنیاطلبان عمل می‌کنند،!!!
و این رفتار مسئولان اثرات مخربی در همه ارکان نظام و کشور وارد می‌کند که نتیجه‌اش می‌شود ظاهرسازی توسط همین جماعت سربه‌سجود آیه خوان و با پیشانی پینه بسته و یقه‌های بسته در حد خفه شدن که فقط و فقط حرف بدون اثر است!!!
نتیجه این ظاهرسازی را در سفره و حتی رفتار جامعه می توان به‌وضوح مشاهده کرد!!! که در پی آن فاصله گرفتن از شعارهای محتوایی انقلاب خواهد بود!!! بطوریکه حتی بعضی حوزه‌های علمیه را تبدیل به کاخ_حوزه نمودند!!!
امام جعفر صادق (ع) می‌فرمایند؛ کونو دعاه الناس بغیر السنتکم (مردم را به دین دعوت کنید جز با زبانتان) یعنی با عمل خود مردم را دعوت کنید. اما دریغ از عملگرایی!!! همه به‌دنبال منیت و خود برتر بینی هستند.
بعضی اتاق‌های ‌کار مسئولان حکومت اسلامی از کاخ سبز معاویه و قیصرها و شاهان، مجلل تر است و کدام پا برهنه‌ی صاحب حقیقی انقلاب جرأت رفتن در اتاق بعضی مدیران حتی استانی و شهرستانی را دارد؟!
بله مشکل کشور ما منابع و پول نیست مشکل ما این است که فقط ظاهری اسلامی داریم اما در باطن مستکبرانه عمل می‌کنیم!!
به قول سید جمال الدین اسد آبادی:
به غرب رفتم اسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم به مشرق برگشتم اسلام ندیدم ولی مسلمان دیدم.

سید شکرخدا موسوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار