امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: باقی مانده مطالبات کشاورزان پنبه کار و گندمکار هر چه سریع‌تر پرداخت شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 25 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه کشاورزان قشری زحمتکش هستند، اظهار کرد: مسئولان هر چه سریع‌تر تدابیری برای پرداخت باقیمانده مطالبات کشاورزان پنبه کار و گندمکار پارس آبادی داشته باشند.

وی در راستای تحکیم بنیاد خانواده گفت: یکی دیگر از عوامل تزلزل خانواده سوظن و بدگمانی به شریک زندگی است که این عوامل موجب متلاشی شدن بنیاد خانواده شده و آمار طلاق را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به هشت شهریور روز مبارزه با تروریسم و انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تبریک هفته دولت، عنوان کرد: الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در جامعه ترویج یابد.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: رمز ماندگاری مدیریت شهیدان رجایی و باهنر اخلاص و ساده زیستی بود که این الگوی مدیریتی باید در جامعه امروز ترویج یابد.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر استوانه‌های عظیم نظام بودند که دشمن تاب تحول روحیه مدیریت انقلابی این شهیدان را نداشت و با سناریوی تلخ ترور درصدد حذف این مدیران مخلص از جامعه برآمدند.

خطیب جمعه پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تاکید کرد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار