سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری نشست برخط با عنوان راهپیمایی عظیم اربعین، مصداق بارز جهاد تبیین و جهاد ترکیبی به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 25 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگویی از برگزاری نشست برخط با عنوان راهپیمایی عظیم اربعین، مصداق بارز جهاد تبیین و جهاد ترکیبی به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان خبر داد و اظهار داشت: سخنران این نشست حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که امروز جمعه ۳ شهریور ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در برنامه از طریق لینک روبیکا روشنا استان زنجان به آدرس https://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند

وی گفت: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، دشمن ستیزی و فرصتی برای نشان دادن ارادت همه ما به امام حسین (ع) است.

دودانگه در ادامه گفت: اگر جهاد تبیین قیام عاشورا و تاسوعا توسط حضرت زینب (س) نبود امروز ما نمی‌دانستیم روز عاشورا چه گذشته است و دستمان برای مقاومت خالی بود لذا شرکت در مراسم و شعائر مذهبی برای انتقال به نسل آینده بسیار مهم و ضروری است.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان هیچوقت مراسم بزرگ اربعین را پوشش نمی‌دهند، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه و دشمنان، چون می‌ترسند مراسم را پوشش دهند، نمی‌خواهند مفاهیم و ارزش‌های اربعین که همه اش مقاومت در مقابل زور است را نشان دهند.

وی، با اشاره به اینکه زیارت اربعین طبق توصیه معصومین علیهم‌السلام از نشانه‌های مومن شمرده شده است، گفت: هر ساله میلیون‌ها شیعه از سرتاسر جهان برای این اجتماع بزرگ گرد هم می‌آیند و مشتاقان زیارت با پای پیاده خود را به وصال معشوق می‌رسانند.

مدیر روشنگری و سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دودانگه در پایان گفت:شعار اربعین امسال «حیاتنا الحسین» یعنی با امام حسین علیه‌السلام زنده می‌شویم، انتخاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار