مدیر مجتمع بین المللی فرهنگی مذهبی مهدیون کرج از برپایی نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در مصلای کرج خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یکشنبه پنجم شهریور ماه، ساعت 18 با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ 26 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمود شفیق، مدیر مجتمع بین المللی فرهنگی مذهبی مهدیون کرج از برپایی نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در مصلای کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل بی نظیرترین ماکت واقعه عاشورا، اولین ماکت سه بعدی بین الحرمین در جهان و تابلوهای نقاشی وقایع بعد از عاشوراست.

وی با بیان اینکه پس از برپایی موفق ۶ دوره از این نمایشگاه در کربلای معلی، امسال در مصلای کرج میزبان علاقه مندان هستیم، عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز یکشنبه پنجم شهریور ماه، ساعت ۱۸ با حضور آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و سایر مسئولین استانی برگزار می شود.

مدیر مجتمع بین المللی فرهنگی مذهبی مهدیون کرج بیان کرد: علاقه مندان و شهروندان کرجی می توانند از روز ششم تا ۲۵ شهریور ماه، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مینا صدیقیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار