به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:
در سومین روز از هفته دولت شهرستان آبدانان میزبان نماینده مردم در مجلس و معاون توسعه استانداری بود تا طرحها و پروژه های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و...را کلنک زنی و به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ 26 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر نجفی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت :اجرا و بهره برداری از طرح های مختلف در راستای رضایت مندی مردم از وظایف اصلی دولتها می باشد که در قالب مناسبت‌هایی مانند هفته دولت و یا دهه فجر نمایان می شوند.

معاون توسعه نیروی استانی استاندار اظهار داشت :سیاست دولت ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت می باشد و به همین منظور تا زمانی که طرح ها و پروژه ها تکمیل و تجهیز نشوند از بهره برداری آنها خودداری می شود.

در ادامه فرماندار آبدانان بیان کرد طرح ها و پروژه های مختلفی در زمینه های ورزشی، بهداشت و درمان، آموزشی، عمران شهری، راه های روستایی، ازدواج و اشتغال در سطح بخش ها و روستاهای دور افتاده کلنک زنی و به بهره برداری رسید که امید است مورد رضایت مردم واقع شود.

محمد رحمانی یادآور شد: همچنین طرح های مختلف جهت عمران و آبادانی در دست اقدام داریم که به سبب تکمیل نشدن در این هفته افتتاح نشده اما ظرف روزهای آینده مورد بهره برداری و استفاده مردم قرار خواهند گرفت.

از نکات قابل توجه افتتاح و کلنگ زنی این پروژه سهم قابل توجه اعتبارات اختصاص یافته از محل مسیولیتهای اجتماعی وزارت نفت بود که با تلاشهای بهزاد علیزاده نماینده مردم در مجلس انجام گرفته است ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار