مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از افتتاح و بهره برداری از ۶ طرح ورزشی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 29 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ آیین افتتاح زمین چمن فوتبال و پیست دو و میدانی استادیوم شهید رسائی شهرستان آبدانان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و ناصر نجفی معاون توسعه و منابع استانداری برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این آیین اظهار کرد: این طرج چهارمین پروژه ورزشی افتتاح‌شده در هفته دولت سال جاری است که به همت دولت کار و کرامت در کمتر از ۱۵ماه به بهره برداری رسیده است.

شهاب شهبازی با اشاره به اعتبار ۶ میلیارد تومانی هزینه‌شده جهت انجام این طرح ( چهار میلیارد از محل اعتبار استانی و ۲ میلیارد تومان نیز از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت) گفت: تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این طرح، پس از مدت‌ها تلاش و پیگیری، موفقیتی بزرگ برای توسعه ورزش شهرستان آبدانان است.

وی افزود: پس از افتتاح چمن‌های مصنوعی شهر مورموری، روستای هفت‌چشمه و روستای آبطاف علیا، چمن فوتبال و پیست دو و میدانی استادیوم شهید رسائی، این طرح چهارمین پروژه ورزشی در شهرستان آبدانان است که با مساحتی بالغ بر ۹۴۹۹ متر مربع، به بهره برداری می رسد که در اسفند ۱۳۹۷ کلنگ آن بر زمین زده شده بود.

‍ افتتاح سومین پروژه ورزشی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان ملکشاهی

همچنین طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر دلگشا شهرستان ملکشاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور فلاح غلامی فرماندار شهرستان، نصری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکشاهی و مسئولین استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

شهبازی در این مراسم اظهار کرد: این طرح با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال برای استفاده جامعه ورزشکاران و جوانان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 ۶ طرح ورزشی در استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، شامل زمین چمنی بزرگ و مینی فوتبال و سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار ۱۷۰ میلیاد ریال در شهرستان های دهلران، آبدانان، ملکشاهی و مهران افتتاح و به بهره برداری می رسد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار