رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از آغاز بکار نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 16 تا 25 اسفند ماه در بلوار شاهد برپا است.
کد خبر: ۱۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ 07 March 2015

'موسی احمدی' در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا همزمان با اجرای فروش فوق العاده بهاره در 40 واحد صنفی این شهرستان با هدف تامین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب برپا شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه 60 غرفه کالاهای اساسی شهروندان را با 15 درصد تخفیف عرضه می کنند.

احمدی بیان اینکه نمایشگاه های بهاره در دو بخش برپا شده است؛ افزود: بخش مواد غذایی و مایحتاج نوروزی نمایشگاه، کالاهایی از جمله خشکبار، پوشاک، کیف، کفش و سایر کالاهای مورد نیاز شهروندان را ارائه کرده و بخش فروش مبلمان و لوستر نیز کالاهای تزئینی را با نظارت بازرسان اتاق اصناف ارائه می کند.

وی با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید برای توزیع ارزاق و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان با تنوع، کیفیت و قیمت مناسب گفت: این نمایشگاه در راستای سیاست های دولت در برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دماوند قرار گرفت.

وی همچنین ادامه داد: در راستای تنظیم بازار، گوشت مرغ با قیمت تنظیمی 55 هزار ریال در نمایشگاه عرضه می شود.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه غرفه بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به طور دائم بر فروش و عرضه کالا نظارت داشته و به شکایات مردمی رسیدگی می کنند.

نمایشگاه فروش بهاره شهرستان دماوند در بخش مواد غذایی و مایحتاج نوروزی از ساعت 9 صبح الی 22 و در بخش نمایشگاه مبلمان و لوستر نیز از ساعت 15 تا 22 پذیرای شهروندان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار