مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: ۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان شناسایی و برای مشارکت بخش خصوصی در سامانه ملی سرمایه‌گذاری بارگذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 31 August 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمود رشیدی‌اقدم» به تهیه ویدئوکلیپی از معرفی دستاوردها و پتانسیل های مهم استان کرمانشاه به زبان های کُردی، انگلیسی، عربی و روسی اشاره کرد و افزود: برای جذب سرمایه‌گذار خارجی ابتدا باید خود را به سرمایه‌گذار معرفی کرد.

وی عنوان کرد: فرصت های سرمایه‌گذاری زیر ۵۰ هزار دلار، بین ۵۰ تا ۱۰۰هزار دلار و بیشتر در این ویدئوکلیپ طبقه‌بندی شده است.

سرمایه‌گذاری سه میلیون و۵۰۰ هزار دلاری چینی ها در کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری پروژه کارخانه فروآلیاژ منگنز با سرمایه‌گذاری سه و نیم میلیون دلاری خارجی‌ها اظهار داشت: این پروژه که توسط سرمایه‌گذار چینی با ظرفیت تولید یک‌هزار و ۵۰۰ تن در سال ساخته شده، گام بزرگی در راستای جلوگیری از خام‌فروشی است.

تدوین اطلس سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی استان‌ها چند سرمایه‌گذاری خارجی دارند، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار بیشتر به استان اقدام به تهیه اطلس سرمایه گذاری کرده ایم.

وی تصریح کرد: اطلس سرمایه گذاری استان کرمانشاه با عنوان ژئوپرتال با ۷۰ درصد پیشرفت در حال تدوین است و تمام زمینه های واگذاری سرمایه گذاری، دسترسی به فرودگاهها و راههای مواصلاتی، لینک شدن با دیگر استانها و همه نیازهای سرمایه‌گذاران لحاظ خواهد شد.

رشیدی‌اقدم عنوان کرد: با توجه به ارتباطات گسترده ای که با صداوسیما تهران داریم فرصت های سرمایه‌گذاری را می‌توان بصورت کاملا رایگان در ۷۷ شبکه بین المللی تبلیغ و معرفی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار