پیش بینی های لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز بازگشت زائران اربعین خراسان‌جنوبی در ستاد اربعین استان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ 31 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، امروز در ستاد اربعین خراسان‌جنوبی پیش بینی ناوگان برای بازگشت زائران اربعین با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تسهیل در روند پرداخت تسهیلات سفر اربعین از سوی بانک‌ها مورد تاکید قرار گرفت و مصوبه دریافت کرد.

در این جلسه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط هر کدام گزارشی از عملکرد خود در خصوص اقدامات مربوط به اربعین ارائه دادند.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه اظهار داشت: در موضوع اربعین و این اجتماع بزرگ مردمی با عنایت به مصادیق مختلفی که در اسلام اشاره شده، تمام مردم دنیا توجهی به این اجتماع بزرگ دارند.

وی با تأکید بر اینکه ادیان مختلف هم به ائمه اطهار ما اعتقاد دارند تصریح کرد: امیدواریم سال به سال این اجتماع شلوغ‌تر و با کیفیت‌تر برگزار شده و پیام آن به سراسر دنیا مخابره شود.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به این نظام است، متذکر شد: با این راهپیمایی عظیم دشمن مأیوس‌تر می‌شود.

به گفته معاون استاندار خراسان جنوبی یکی از محوری‌ترین اقدامات در راستای تمدن سازی در اربعین، این است که خدمات رسانی‌ها در دستور کار ویژه باشد.

طالبی تصریح کرد: در موضوع عتبات عالیات جزو استان‌های برتر کشور هستیم که نشان دهنده وجود مردمی مذهبی، ولایی و انقلابی است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات رسانی به زائران پاکستانی در خراسان جنوبی هم گفت: همه خدماتی که به این زائران ارائه می‌شود، از طرف گرو‌ها های مردمی، جهادی و هیات‌های مذهبی است.

طالبی تصریح کرد: ما همیشه پشتیبانی گروه‌ها و حرکت‌های مردمی را داریم که این نشانگر اعتقادات خاص مردم به دین، نظام و انقلاب است لذا همواره قدردان مردم هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد تخریب راهپیمایی اربعین است، افزود: خواستار توجه به مصوبات ستاد اربعین توسط دستگاه‌های متولی هستیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای میزبانی از زائرین پاکستانی در استان استقرار مترجمین زبان پشتو و اردو در مواکب پیش بینی شده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار