مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد ۱۲ هزار و ۸۴۶ زائر اربعین از استان قزوین به مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 01 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از ایرنا، جواد حق لطفی روز جمعه با بیان این مطلب افزود: سفر این تعداد زائر از پانزدهم مرداد ماه سال جاری تا امروز نهم شهریورماه در سامانه به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین برای تسهیل در تردد زائران، روزانه ۹۰ دستگاه اتوبوس را برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته و در صورت افزایش تقاضا، تدابیر لازم برای اعزام اتوبوس‌های بیشتر اندیشیده می‌شود.

به گفته این مسوول، نرخ بلیت اتوبوس‌های ۴۰ تا ۴۴ نفره برای هر زائر چهار میلیون و ۶۳۰ هزار ریال، اتوبوس‌های ۳۰ تا ۳۳ نفر پنج میلیون و ۷۱۰ هزار ریال و اتوبوس‌های ۲۵ تا ۲۷ نفره نیز ۶ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال است.

حق لطفی همچنین ادامه داد: نرخ بلیت‌های اتوبوس از قزوین به مرز مهران در ستاد ساماندهی اربعین حسینی (ع) مصوب و به شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری نیز اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل استان همچنان آماده جابه‌جایی و ارایه خدمات به زائران به حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اجرای طرح اربعین بوده و سامانه تلفنی ۱۴۱ نیز به صورت شبانه روزی آماده ثبت هرگونه شکایت و رخدادی در این خصوص خواهد بود.

گفتی است، سال گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین برای زیارت اربعین تردد کردند

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار