فرماندار چرداول بیان داشت : : در یک سال گذشته در شهرستان چرداول بیش از یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 02 September 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی گفت : و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی و دولت کار و کرامت در خدمتگذاری بی‌منت به مردم شریف بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می رسد.

 وی بیان داشت : خوشبختانه دولت کار و کرامت توفیقات مهمی را در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی بدست آورده است.

محمدی ادامه داد : اجرای ۸ پروژه شامل توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی آموزشی از جمله مدرسه ۶ کلاسه آسمان آباد، مدرسه یک کلاسه روستای دره چپی، زیرساخت گردشگری روستای هدف زنجیره علیا، احداث سالن ورزشی دو منظوره سرابله، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زیرتنگ بیجنوند و گازرسانی به روستای دره چپی با مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان انجام شده است.

وی گفت :  شروع به کار جاده چهار خطه راه کربلا با مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد ریال در دو قطعه شامل قطعه اول از تقاطع غیر همسطح سرابله تا سه راهی کارزان و قطعه دوم از تقاطع غیر همسطح سرابله تا تونل تنگ قیر انجام شده است.

فرماندار چرداول مطرح کرد : اجرا و تکمیل ۸۰ پروژه روستایی در قالب طرح هادی برای جدول گذاری، آسفالت، بیس و شن ریزی و ۲۹ پروژه  شهری در قالب اجرای طرح تفصیلی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال و اجرای ۲۲ طرح و پروژه در قالب طرح هادی روستاهای شهرستان انجام گرفته است.

 وی بیان کرد : مشکل ۲۹ طرح‌ تولیدی مستقر در ناحیه‌های صنعتی شباب و سرابله از طریق ستاد تسهیل و رفع مانع تولید رفع شده است

محمدی خاطرنشان کرد :  در این هفته ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۷۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح شهرستان چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار