نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 03 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با حضور سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جمعی از فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست برگزار می‌شود.

محور‌های نهمین دوره از این جشنواره نیز شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزند آوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف که از اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا اول آذرماه ۱۴۰۲ در رسانه‌های مجوزدار منتشر شده است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه سال‌جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار