برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مدت ۲۰ روز در شهر چاف و چمخاله
کد خبر: ۱۱۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 03 September 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، مهران محراب پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه شهر چاف و چمخاله دارای ظرفیت‌های زیادی است، اظهار کرد: چاف و چمخاله دارای ۱۷ کیلومتر نوار ساحلی است که هر ساله و در ایام مختلف مردم سراسر کشور برای استفاده از مواهب الهی به این شهر سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در نظر دارد تا فضای مناسبی را برای اقتصاد محلی فراهم آورد، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ یکی از برنامه‌های شهرداری و شورا است که این بار اقدام به برپایی نمایشگاه سوغات، هدایا و صنایع دستی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۱ شهریور ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند همه روزه به طرح ساحلی چمخاله مراجعه کنند.

محراب پور با بیان اینکه محصولات صنایع دستی برای محیط زیست عالی هستندو بیشتر محصولات دست ساز نیازی به کارخانه بزرگ تولید ندارند، تصریح کرد: برخلاف هدایایی که به صورت انبوه تولید می‌شوند، اغلب تفاوت‌های منحصر به فردی را در هر کالای دست ساز مشاهده خواهید کرد که واقعاً محصول و خرید را بسیار خاص می کند، هیچ کس در جهان دقیقاً یک مورد مشابه را نخواهد داشت و این بسیار جذاب است.

به گفته وی، خرید محصول از سازنده به صورت مستقیم باعث تشویق هنرمند به ادامه کار شده و در واقع حمایت و خرید از هنرمندان دست سازه و لوازم سنتی کمک به اقتصاد محلی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار