موکب هنر و رسانه قم در عمود ۷۸۵ با حضور جمعی از خادمان هنرمند به زائران پیاده اربعین حسینی خدمات متفاوتی ارائه می دهند.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰ 05 September 2023

به گزارش تابناک قم، هیئت هنر و رسانه قم در پنجمین تجربه و نذر هنری خود همراه با هنرمندان جبهه مقاومت برای حضور در طریق الحسین علیه السلام را جهت ارائه خدمات هنری به زائران ارائه می‌کند.

خدمت رسانی هنری هنرمندان انقلابی کشور و هنرمندان جبهه مقاومت در موکب هنر و رسانه (به میزبانی موکب الشهدا) در پیاده روی اربعین ۱۴۴۵ در طریق نجف - کربلا تا پایان اربعین ادامه دارد که در محل عمود ۷۸۵ جاده نجف به کربلا حضور ادامه خواهد داشت.

این موکب امکانات چاپ حرارتی رنگی با استفاده از ۲۰ نوع طرح جذاب مانند فرماندهان شهید جبهه مقاومت و اسامی و شعارهای اربعینی جهت نقش بستن روی پارچه و اقلام دیگر مانند چفیه، چادر، پیراهن، کلاه، کوله، روسری، جانماز، چتر به محل موکب منتقل و خدمتی متفاوت ارائه می‌گردد.

در کنار چاپ نقوش رنگی، با حضور اساتید به نام گرافیست آثار بدیع اربعینی خلق می‌گردد که همچون سالهای گذشته به عتبات عالیات و برخی مواکب عراقی حوزه مقاومت اهدا خواهد شد.

ضمناً نمایشگاهی از آثار هنرمندان کشورهای مقاومت در محکومیت جسارت به حریم نورانی قرآن کریم در محل موکب برپا گردیده است و عکس با ماکت شهدای جبهه مقاومت نیز در موکب مهیا گردیده که استقبال شایان توجهی از آن صورت گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار