اینجا عسلویه پایتخت انرژی ایران و در فاصله 1200 کیلومتری تا کربلا، کارگرانی هستند که به رغم تمام رویاهای خود برای حضور در پیاده روی، اما جور دیگری ابراز ارادت به امام حسین(ع) و اهل بیتش می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 05 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهایی که شور و اشتیاق حضور در پیاده روی اربعین حسینی شدت گرفته و عظمت این پیاده روی نّقل گفتگوهای مردم شده، اما اینجا عسلویه پایتخت انرژی ایران و در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری تا کربلا، کارگرانی هستند که به رغم تمام رویاهای خود برای حضور در پیاده روی، اما جور دیگری ابراز ارادت به امام حسین(ع) و اهل بیتش می‌کنند.

ماجرا از جایی شروع شد که تعدادی از کارگران تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه ششم گاز پارس جنوبی در محیطی که با داربست و به شکل ایستگاه صلواتی محفظه یخ و آب معدنی نگهداری می‌شد را با دو پرچم عزا آراستند؛ همین دو پرچم عزا جرقه‌ای شد برای برپایی موکب جاماندگان اربعین در وسط فرآیند تولید گاز.

تعدادی از کارگران و نیروهای عملیاتی پالایشگاه ششم با پیشنهاد مدیر دست به کار شدند تا با پذیرایی در گرمای 50 درجه عسلویه، روزهای پیاده روی و حضور در موکب های نجف تا کربلا را برای جاماندگان اربعین تداعی کنند. به گفته کارگران قرار است این موکب تا پایان ماه صفر پذیرای کارگران باشد.

به گزارش فارس، اورهال و تعمیرات اساسی برای هر پالایشگاه یکی از مهم ترین موارد جهت بازسازی، تعمیرات تجهیزات است. این تعمیرات همه ساله در فصل گرما و شرجی که مصرف گاز خانگی کمتر است، با تکیه بر توان متخصصان ایرانی برای سالم نگه داشتن تجهیزات پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی صورت می‌گیرد تا برای تولید حداکثری گاز در زمستان با مشکلی مواجه نشوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار