سرپرست فرمانداری قصرشیرین خبر داد؛
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زوار اربعین، مواکب و مساجد قصرشیرین آماده پذیرایی از زوار در موج بازگشت هستند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 06 September 2023

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: موج بازگشت زوار اربعین آغاز شده و همه امکانات از قبیل اتوبوس، مینی بوس و وسایل نقلیه برای بازگشت زوار آماده است.
 
وی در خصوص امکانات برای اسکان زائرینی که برای بازگشت از شهرستان قصرشیرین عبور می‌کنند، افزود: زوار بیشتر عجله برای بازگشت به شهرشان دارند اما امکانات برای پذیرایی از آن‌ها در شهرستان قصرشیرین فراهم است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: شهرستان قصرشیرین ٣٠ موکب فعال در ایام اربعین دارد که آمادگی پذرایی از زوار اربعین حسینی دارند.

وی ادامه داد: در کنار مواکب، مساجد شهرستان قصرشیرین هم برای پذیرایی و اسکان زوار اربعین آمادگی پیدا کردند و زواری که عموما برای بازگشت در شهرستان حضور پیدا می‌کنند از خدمات این مساجد بهره‌مند می‌شوند.

نجفی در پایان با اشاره به موج بازگشت زوار و تعجیل در بازگشت به سوی شهرهای مقصد، بیان کرد: رانندگان در مسیرهای بازگشت نکات ایمنی را رعایت کرده و پیش از حرکت از امکانات پذیرایی و اسکان بهره ببرند تا احتمال بروز حادثه کاهش پیدا کند.

به گفته وی برخی مواکب هم به صورت غیررسمی در شهرستان قصرشیرین به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی می‌کنند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار