امام جمعه موقت بیرجند گفت: مایه مباهات است که امسال بیش از ۲۰ میلیون نفر با وجود همه فتنه ها و تهاجم‌های فرهنگی و اقتصادی به زیارت عبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی رفتند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 08 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان‌جنوبی اظهارداشت: مایه مباهات است که امسال بیش از ۲۰ میلیون نفر با وجود همه فتنه‌ها و تهاجم‌های فرهنگی و اقتصادی به زیارت عبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی رفتند.

به گفته وی با ابراز تاسف برخی از سیاست زدگان از قبل و بعد از شروع اعزام زوار اربعین حسینی به سرزمین کربلا قصد خدشه وارد کردن به رزمایش جهانی داشتتند، اما باید به آن‌ها گفت که اربعین همانند همیشه امید آفرین و تمدن ساز بوده و است و همچمان مایه یاس دشمنان و منافقان خواهد بود.

خطیب نماز جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام بدانند که ایرانیان هیچ گاه دست از مکتب سرخ حسینی و پرچم داری امید و انتظاری مهدوی بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به این که سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی فوق العاده و خاص بود تصریح کرد: آیت الله رئیسی با وجود این همه مشغله و تلاش شبانه روزی سفری خاص و فوق العاده برای خراسان جنوبی در نظر گرفتند که جای قدردانی ویژه دارد.

امام جمعه موقت بیرجند به کلنگ زنی ابر پروژه ریلی خراسان جنوبی با حضور رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: این پروژه بزرگ ریلی قرار بود سال ۹۸ کلنگ زنی شد، اما اقدام در خوری برای ادامه عملیات اجرایی آن انجام نشد که امیدواریم در این دولت نیز به پروژه زیرساحتی و حیاتی استان به اتمام برسد تا مردم از مزایای آن بهره شوند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار