رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از انتقال دو بیمار دچار سکته مغزی و سکته قلبی به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، تقی دولت آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی اظهارکرد: طی تماس تلفنی پزشک درمانگاه غلامان شهرستان راز و جرگلان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته مبنی بر وجود بیمار دچار افزایش فشار خون و سکته مغزی در درمانگاه که نیاز به انتقال به بیمارستان دارد سریعا پایگاه اورژانس هوایی به محل اعزام شد.

وی گفت: طی هماهنگی صورت گرفته، بیمار توسط اورژانس زمینی به پد بالگرد روستای غلامان منتقل شد و در این حین کد زمینی دیگری که در روستای پشنده بر بالین بیمار دیگری با علایم سکته قلبی حاضر شده بود درخواست اورژانس هوایی داشت و با توجه به اینکه محل ۲ بیمار به یکدیگر نزدیک بودند بیمار دوم هم در محل روستای تنگه ترکمن به بالگرد اورژانس هوایی تحویل داده شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: این دو بیمار توسط اورژانس هوایی تحت مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد منتقل شدند.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار