رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از نجات خانم ۳۰ ساله‌ای خبر داد که به خاطر فرونشست زمین به درون چاه سقوط کرده بود.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 09 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از تسنیم، قدیر موسی‌خانی از نجات خانم ۳۰ ساله‌ای خبر داد که به خاطر فرونشست زمین به درون چاه سقوط کرده بود و اظهار داشت: به دلیل افکن چاه و نشست زمین منزل مسکونی و چندین مغازه در خیابان مولوی یک خانم ۳۰ ساله به درون چاه سقوط کرده بود.

وی اضافه کرد: بعد از آگاهی از حادثه در ساعت ۱۲:۲۰ روز شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۲، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قزوین ایکیپ‌های امداد ونجات خوداز ایستگاه‌های ۳ مولوی و ۶ نواب را به محل حادثه اعزام و با انجام عملیات فنی ضمن ایمن‌سازی محل، فرد سقوط کرده را از داخل چاه خارج وبرای مداوا تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

موسی‌خانی ادامه داد: در این عملیات به جز آتش‌نشانی قزوین عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ منطقه یک به همراه عوامل انتظامی و امور آب در محل حاضر و اقدام به تخلیه ساکنین منزل و مغازه‌های همجوار کردند.

وی با اشاره به افزایش آمار افکن چاه و نشست زمین در واحد‌های مسکونی بافت فرسوده شهر، تصریح کرد: چاه‌ها در این مناطق به جهت پیشگیری از حوادث مشابه توسط افراد متخصص باید مورد بازدید و در نهایت ایمن‌سازی کارشناسی قرار بگیرند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار