در جلسه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک مسائل و مشکلات این قدیمی‌ترین صنعتی استان بررسی و تصمیماتی برای رونق شهرک صنعتی و رفع مشکلات اتخاذ شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 10 September 2023

تابناک فارس به نقل از صداوسیما: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان ویکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت:این شهرک صنعتی بعنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای همه امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.
هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی بعنوان تشکل منتخب صنعتگران، با تشکر از اقدامات انجام شده درحفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی برهمکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.
وی ارتقای وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحد‌های تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحد‌های صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب وانتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحد‌های صنعتی و برگزاری کلینیک‌های صنعتی و رفع مشکلات واحد‌های راکد باهدف فعال سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آن‌ها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.
وی افزود:این شهرک صنعتی با ۳۲ هکتار مساحت دارای ۲۲.۵ هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب ۱۲۳ قراردادبه متقاضیان واگذارشده که از این تعداد ۹۰ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۷۵۰ نفر اشتغال موفق به بهره برداری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار