رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: تعداد ۴۵۲ نفر از فرزندان دانش‌آموز و دانشجو و خانواده‌های آنها در کلاس‌های آموزشی این نهاد شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 11 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی بیان کرد: تعداد ۴۵۲ نفر از فرزندان دانش‌آموز و دانشجو و خانواده‌های آنها در کلاس‌های آموزشی این نهاد شرکت کردند.

 

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ۴۵۲ مددجوی کمیته امداد قائمشهر  

وی افزود: یکی از خدمات مهم و کلیدی کمیته امداد برای خانواده های تحت حمایت و فرزندان آنها برگزاری کلاس‌های آموزشی در مباحث مختلف و صیانت از سلامت روانی خانواده‌های تحت حمایت، کمک به خانواده‌ها و دانش‌آموزان در انتخاب و تصمیم گیری‌های مهم زندگی همچون انتخاب رشته تحصیلی و شغلی و ...می‌باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان داشت: در ۵ماهه نخست امسال واحد فرهنگی کمیته امداد اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش‌های مهارت‌های زندگی و خدمات آموزشی تربیتی در کانون‌های فرهنگی و همایش پیشگیری ازا عتیاد بهمراه نمایشگاه عکس با حضور زنان سرپرست خانوار و همچنین آموزش دوره های تکمیلی هلال احمر ویژه دختران نموده است که با استقبال خانواده‌های تحت حمایت و فرزندانشان مواجه شده است.

یعقوبی وی گفت: واحد فرهنگی اقدام به اعزام ۱۲۹ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت در قالب اردوهای هیجانی یک‌روزه، اردوهای دانشجویی و دانش‌آموزی استان همدان، اردوی ویژه شوق زیارت زائر اولی‌ها به همراه خانواده و دانش‌آموزان نخبه دختر و پسر به مشهد مقدس نموده است.

وی گفت: کمیته امداد با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید آماده دریافت کمک‌های مردمی و لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان می‌باشد.

لازم به ذکر است: در سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر با همکاری مراکز نیکوکاری و خَیِّرین به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان تقدیم شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار