جلسه شورای اداری شهریورماه پست مازندران، با موضوع افزایش رضایتمندی، پاسخگویی مناسب و تکریم مشتریان و تحقق پیش بینی درآمد سال‌جاری تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 12 September 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی پست استان مازندران پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل پست استان مازندران با حضور بخشی مدیرکل پست استان ، معاون ، روسای ستادی و اجرایی اداره کل و روسا و معاونین شهرستانها در سالن جلسات اداره کل بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

پنجمین جلسه شورای اداری پست استان مازندران برگزار شد  

محسن بخشی مدیرکل پست مازندران در ابتدا ضمن تسلیت به رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، شهادت امام رضا(ع) وتقدیر از تلاش کارکنان گفت: پاسخگویی صحیح و مناسب، افزایش توزیع موفق و جلوگیری از رسوب مرسولات پستی را در جهت رضایتمندی و تکریم مشتریان حائز اهمیت دانست.

مدیرکل بر آموزش موزعین در جهت توزیع صحیح و منظم مرسولات پستی تاکید و افزود: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و افزایش میزان توزیع موفق بازرسی و نظارت مستمر ضروری است.

بخشی همچنین خواستار تبدیل مرسولات پستی به ارزش افزوده در جهت تحقق پیش بینی درآمد سال‌جاری شد.

در جلسه مذکور موارد دیگری همچون بازدیدهای دوره ای از دفاتر و واحدهای پستی، تکمیل جداول دفتر مدیریت عملکرد، بررسی و تحلیل سنجه های کیفی و برگزاری جلسات کیفیت به جهت ارتقاء رتبه کیفی و پیگیری وصول مطالبات مطرح شد.

در ادامه جلسه روسا و کارشناسان ضمن ارائه گزارش عملکرد ادارات و واحدهای زیرنظر خود، پیشنهادات و نقطه نظراتی را جهت بهبود عملکرد به گفتگو پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار