فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۴۵ نفر از اراذل و اوباش و ۱۰۶ قبضه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 13 September 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۰۶ نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۰۶ تیغه انواع سلاح سرد، یک قبضه کلت کمری، ۸۱ عدد فشنگ جنگی، یک عدد شوکر در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمد آباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان هاو سایر محلات شدند. و در اجرای این طرح تعداد ۲۶ نفر خرده فروش، ۱۳ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان از جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده یادآور شد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار