حاج حسین یکتا:
مراسم یادواره 142 شهید والامقام بخش کومله با سخنرانی سردار حاج حسین یکتا رزمنده و راوی دفاع و با مداحی کربلایی سجاد قاسمی و با حضور دکتر مهدی پور شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر کومله، سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور بخش در سالن ورزشی فرهنگیان شهر کومله برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 15 September 2023

شهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنندشهدا حال جامعه را خوب می کنند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان، حاج حسین یکتا امروز در یادواره ۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود، با بیان اینکه حضور در مجلس شهدا به دعوت خود شهداست، اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند، باید سال ها بگذرد تا جایگاه شهیدان مشخص شود و لذا در آینده به ارزش کار شهدا بیشتر پی خواهیم برد.

وی با اشاره به حضور هزاران نفری مردم در مراسم تشییع شهدا، افزود: روزی آرزوی کربلا را داشتیم، اما به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس، امروز به زیبایی در کربلا و اربعین حضور داریم.

این راوی دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه در راه عزت و اقتدار انقلاب خون سر دادیم و خون دل خوردیم، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در این کشور شجره طیبه ای را بنا نهاد که قرار است زمینه ساز عصر ظهور شود.

یکتا، به پیش بینی الهی امام راحل مبنی بر آزادسازی قدس شریف اشاره کرد و گفت: امام فرمود که جنگ ما با صدام مقدمه فتح فلسطین است و به برکت خون شهدا شاهد تحقق این وعده خواهیم بود.

وی شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان را برکت کشور و انقلاب و نظام دانست و متذکر شد: مادران و پدران شهدای مفقودالاثر در انتظار پیکر فرزندان شهیدشان می سوزند و دعای آنان دودمان جبهه باطل را نابود خواهد کرد.

این راوی دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از جوانان دهه شصتی و دهه هفتادی بودند و ما از آنها جاماندیم، خاطرنشان کرد: حضور در مجلس شهدا توفیق است و باید در ما اثر بگذارد.

وی تشییع شهدای دست بسته غواص را موجب افزایش معنویت جامعه دانست و بیان کرد: شهدا امامزاده های عشق هستند و وجود و حضور و مزار و یادمانشان حال جامعه را خوب می کند.

یکتا، جنگ دو ملت شیعه ایران و عراق را نتیجه شیطنت آمریکا دانست و اضافه کرد: امام فرمود که اگر ایران و عراق در کنار هم باشند، اتفاقات بزرگی در منطقه رقم می خورد و دشمنان نمی خواستند چنین شود؛ امروز ملت ایران در کنار ملت عراق ایستاده و در ایام اربعین میزبان ما هستند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما جهاد فی سبیل الله بود؛ نه جنگیدن، تاکید کرد: رزمندگان ما به امر ولی فقیه لبیک گفتند و ضرر نکردند؛ این جبهه باطل است که ضرر کرده و امروز حال بدی دارد.

این راوی دوران دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت عملیات کربلای ۵ و تعیین سرنوشت جنگ، ادامه داد: آن روز دندان لق جرات حمله به ایران کشیده شد و دشمن را تسلیم کردیم.

وی شلمچه را به واسطه معنویت شهدا، قطعه ای از بهشت دانست و گفت: رهبر انقلاب فرمودند که شب های عملیات کربلای ۵ شب های قدر این انقلاب است و این روزها هم شب های قدر انقلاب ماست، زیرا آتش دشمن سنگین و شبهه دشمن زیاد و طراحی دشمن خوب است؛ البته معادلات دشمن درست، اما محاسباتش غلط است.

یکتا، فشار اقتصادی حداکثری را برای جلوگیری از حرکت انقلاب دانست و اضافه کرد: دشمن هر کاری کرده تا نفس مردم را تنگ کند و اجازه نمی دهد حتی یک قطره نفت بفروشیم و جلوی ورود دلار به ایران را می گیرد و می خواهد مانع از رشد علمی کشور شود، اما در همه عرصه ها پیشرفت کرده ایم.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «قضیه فلسطین کلید رمزآلود فرج امت اسلام است»، خاطرنشان کرد: دشمن فتنه های خود را سنگین تر کرده، اما رهبری فرمودند که نزدیک قله هستیم و این دهه هشتادی ها و دهه نودی ها هستند که این کشور و نظام را به اوج می رسانند.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به شکل گیری یک نظم جدید در دنیا و زمینه سازی برای ظهور، عنوان کرد: جوانان خودشان را برای تمدن نوین اسلامی آماده کنند.

یکتا، «جَاءَ الْحَقُّ» در بیت المقدس و «زَهَقَ الْبَاطِلُ» در منطقه را ثمره خون شهدا دانست و متذکر شد: باید با صبر و بصیرت در میدان بمانیم و از فرمان رهبری اطاعت کنیم و وحدت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار