فرماندار خوسف گفت: دفاع مقدس در اوایل انقلاب اسلامی و همزمان با بحران در عرصه های مختلف کشور، الگویی برای مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان خوسف با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با هدف اثرگذاری برای یک‌سال باشد اظهارداشت: یکی از دلایل تاکید بر برگزاری پرشور این هفته، این است که دفاع مقدس منصه بروز و ظهور صفات الهیِ به ودیعه گذاشته در ذات انسان، همچون ایثار و فداکاری بود.

وی دلیل دیگر مقدس بودن این هفته را تبدیل دفاع مقدس به الگویی برای مدیریت جهادی دانست و تصریح کرد: در زمان شروع جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب و با توجه به نوپایی انقلاب اسلامی ایران، با رویکرد جهادی این دوران به بهترین شکل ممکن مدیریت شد.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه از برکات این دفاع مقدس و خون شهدا، انقلاب اسلامی حفظ شده است، حفظ انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا را مهم‌ترین عامل تقدس این دفاع برشمرد.

در ادامه این جلسه امام جمعه خوسف هم اظهار داشت: شهدا تفسیر عملی آیات قرآن هستند که با عمل خود آیات قرآن را تفسیر کردند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: درسی که از دفاع مقدس می‌گیریم این است که اسلام نیاز به مجاهدت، صبر و استقامت دارد.

امام جمعه خوسف سرلوحه کار برای دفاع مقدس را پاسخ به این سه پرسش که چه کسی دفاع مقدس را به وجود آورد؟ چرا به وجود آورد و چرا موفق نشد دانست.

در ادامه این جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان خوسف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار