مسئولان فوتبال ما هم به جای توجه به حمایت از نمایندگان فوتبال ایران در تقابل با رقبای قدرتمندی چون النصر ، تمرکزشان روی ارائه خدمات به رونالدو است که مبادا به او بد بگذرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 18 September 2023

در روزهایی که پرسپولیس خود را برای مصاف حساس برابر النصر آماده می‌کند، اهالی فوتبال ایران بیشتر از این دیدار، به فکر دیدار با رونالدو هستند.

 تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است که با ستاره‌های نامدار خود به ایران می‌آید. با این حال به نظر می‌رسد مصاف برابر تیم عربستان و کسب نتیجه برابر این تیم در سایه حضور کریستیانو رونالدو در ایران قرار گرفته است.

چند شب پیش، رضا درویش با حضور در یک برنامه تلویزیونی از مسئولان خواست شرایطی فراهم کنند که در ساعاتی که رونالدو در ایران است، به ستاره پرتغالی بد نگذرد. مدیرعامل پرسپولیس همچنین ادعا کرد که با همکاری یکی از شرکت‌های اپراتور تلفن همراه قرار است سیم کارت دارای اینترنت نامحدود و بدون فیلتر به رونالدو اهدا شود تا مبادا ستاره پرتغالی مجبور به استفاده از فیلترشکن شود.

هر روز که به دیدار پرسپولیس و النصر نزدیک می‌شویم فضای رسانه‌ای ایران بیش از پیش حول محور رونالدو می‌چرخد و هر رسانه‌ای سعی می‌کند با نام بردن از این ستاره بیشتر مخاطب جذب کند. شرایط به گونه‌ای شده که گویی برای اولین بار است که ستاره‌ای نام آشنا در دنیا فوتبال قرار است پا به ایران بگذارد و اصلا هم ستاره‌هایی چون فیگو، کارلوس، رائول گونسالس، ریوالدو، پله، فابیو کاناوارو، مارسل دسایی، پائولو مالدینی و سیدورف به ایران سفر نکرده‌اند.

شاید از یاد مدیرعامل پرسپولیس - که می‌گوید باید ایران را به رونالدو خوب نشان بدهیم - رفته که این مرز و بوم پیش از این هم میزبان ستاره‌های نامدار فوتبال بوده است.

نساجی، سپاهان و پرسپولیس سه نماینده فوتبال ایران باید برابر رقبایی قرار بگیرند که با جذب ستاره‌های نامدار دنیا توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند و با توجه به این موضوع روی کاغذ از شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

مسئولان فوتبال ما هم به جای توجه به حمایت از نمایندگان فوتبال ایران در تقابل با رقبای قدرتمند، تمرکزشان روی ارائه خدمات به رونالدو است که مبادا به او بد بگذرد.

مثلا رضا درویش به جای حمایت از تیم خود و رفع مشکلات مالی پیش روی بازیکنان، به این فکر می‌کند که با چه روشی برای رونالدو اینترنت بدون فیلتر بگیرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار