رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: بخش نوزادان شامل ۳۳۰ متر مربع زیربنا و ۱۴ تخت ویژه نوزادان، توسعه دیالیز و بخش جدید تزریقات و پانسمان بیمارستان امام (ره) شیروان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 19 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: بخش نوزادان شامل ۳۳۰ متر مربع زیربنا و ۱۴ تخت ویژه نوزادان، توسعه دیالیز و بخش جدید تزریقات و پانسمان بیمارستان امام (ره) شیروان راه اندازی شد.

وی با بیان این که وزیر بهداشت در سفر به خراسان‌شمالی بر این موضوع تأکید کرد که هیچ اعزامی برای درمان تا حد امکان به خارج استان صورت نگیرد و تمامی شرایط درمانی در داخل استان برای رفاه حال بیماران فراهم شود، گفت: جهش خوبی را در مدت اخیر و به خصوص در دولت سیزدهم در بحث توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شاهد هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی شیروان را در زمینه شاخص تعداد تخت‌های بیمارستانی، بالاتر از استاندارد‌های کشوری دانست و افزود: در زمینه بهسازی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان، اقدامات بسیاری از جمله نوسازی تأسیسات، ایجاد بخش نوزادان و ایجاد بخش‌های ویژه انجام شده و برخی هم در حال انجام است تا خدمات در خور شأن مردم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود.

شاهین‌فر تلاش برای تحقق فرمایشات رهبری در خصوص جوانی جمعیت، مجازی سازی دانشگاه، بین المللی سازی دانشگاه و هوشمند سازی دانشگاه را از جمله اهداف و برنامه‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار