مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان خبرداد
تابناک هرمزگان- مرادی، از بهره مندی بیش از 50 هزار زائر اربعین از خدمات موکب امام خامنه ای روستای چهواز شهرستان پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 19 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// ابراهیم مرادی با بیان اینکه موکب امام خامنه ای از ۳۱ مرداد تا ۲۰ شهریور به مدت ۲۱ روز در مسیر حرکت زوار اربعین حسینی در روستای چهواز برپا شده بود، افزود: در این موکب خدمات رفاهی، فرهنگی شامل اسکان، پذیرایی شامل صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، چای، شربت، آب جوش، یخ، اینترنت رایگان، یخ در بهشت، ایستگاه شارژ موبایل، غرفه کودک، ایستگاه سلامت به زائران ارائه شد.
وی گفت: در کنار این خدمات، فعالیت رسانه ای در قالب غرفه رسانه، مسابقه فرهنگی، اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برگزاری محفل انس با قرآن، عزاداری و برنامه های فرهنگی، اجرای تعزیه و سرود نیز اجرا شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران فرج روستای چهواز شهرستان پارسیان ادامه داد: در مدت برپایی موکب به طور متوسط به بیش از 50 هزار نفر از زائرین خدمات پذیرایی، رفاهی، فرهنگی و اسکان ارائه شد. وی افزود: 40 هزار زائر از خدمات پذیرایی، هشت هزار زائر از خدمات اسکان در منازل اهالی روستا، حسینیه و موکب و مابقی نیز از خدمات فرهنگی و میان وعده استفاده کردند.
وی با بیان اینکه اهالی روستای چهواز 30 باب منزل مسکونی با همه امکانات را برای اسکان زائران در اختیار موکب امام خامنه ای قرار داده بودند، اظهار کرد: 350 خادم شامل 200 مرد و 150 زن در رده سنی چهار سال تا 70 سال در این موکب به زوار خدمات ارائه می کردند که 15 نفر از خدام از شهرستان های بشاگرد و میناب در هرمزگان و لامرد و گراش از استان فارس بودند.
موکب امام خامنه ای روستای چهواز در محور مواصلاتی بندرعباس به سمت مرز شلمچه در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر پارسیان در کنار شهدای گمنام این روستا به زائرین اربعین از استان هرمزگان، سیستان بلوچستان، جنوب کرمان و زائرین کشورهای پاکستان و افغانستان خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام//

برچسب ها: ابراهیم مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار