استاندار قزوین گفت: مدیرانی که در جشنواره شهیدرجایی تندیس‌ها را می‌گیرند، خیال نکنند معجزه کرده‌اند و شاید در ارزیابی نسبت به بقیه فقط یک‌ درجه یا ۲ درجه بهتر بوده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 21 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم پایانی جشنواره شهیدرجایی استان قزوین که عصر امروز با حضور مدیران کل دستگاه‌های دولتی و حکومتی استان قزوین در سالن اجتماعات شهیدمسعود امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در این جشنواره دستگاه‌هایی را انتخاب کردیم که عملکرد بهتری داشتند، نه عملکرد برتر.

وی اضافه کرد: مدیرانی که در جشنواره شهیدرجایی تندیس‌ها را می‌گیرند، خیال نکنند معجزه کرده‌اند و شاید در ارزیابی نسبت به بقیه فقط یک درجه یا ۲ درجه بهتر بوده‌اند و این قضاوت را هم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همکارانشان انجام داده است.

اعلایی با بیان اینکه ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی مورد حمایت و عنایت همه ملت ایران قرار گرفته، ادامه داد: دولت‌ها هم ۴ سال یک‌بار دست به دست می‌شوند تا بتوانند کشور را مورد نظر مردم، قانون اساسی و همچنین باور‌های اعتقادی ملت نزدیک کنند.

وی تصریح کرد: شاید دلیل اقبال مردم به شعار‌های رئیس‌جمهور ما و استقرار دولت سیزدهم هم نگاه رو به جلو باشد و هم نگاه متأثر از گذشته‌ها و مقایسه اقداماتی که در گذشته انجام شده است. یکی از انتظارات مردم از مدیران دولت سیزدهم صداقت در بیان موضوعات و پیگیری منافع واقعی مردم است؛ بنابراین انتظارم این است که مدیران در تعامل با مردم صداقت داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم انتظار دارند برای تحقق منافع آن‌ها در بازه زمانی معقولی برنامه‌ریزی شود، گفت: نه اینکه بیاییم در مقطعی بدهی‌های بزرگی ایجاد کنیم و در آینده کشور را با مشکل روبه‌رو کنیم.

اعلایی تصریح کرد: نباید با کسانی که هیاهو دارند و به دنبال اعمال نظر و قدرت هستند، رودربایستی داشته باشیم و باید مشکلات را به مردم گفت و آن‌ها را به نفع مردم پیگیری کرد و مردم را در مورد تصمیمات اقناع کرد.

وی سلامت اداری و مالی را دغدغه دیگر مردم درباره مسئولان دانست و افزود: دست‌اندرکاران مدیریت اجرایی باید از سلامت بیشتری برخوردار باشند و این‌گونه نباشد کسانی که در رأس جلسات اصلی کشور بنشینند و چندوقت دیگر این‌ها را به خاطر فساد‌ها پشت میله‌ها ببینند و این‌ها باعث بی‌اعتمادی و دل‌نگرانی نسبت به نهاد مدیریت در کشور بود و هنوز هم این نیاز به ترمیم دارد.

اعلایی ادامه داد: مردم باید قانع شوند که مدیران در معرض فساد موقعیت‌ها را با سلامت عبور می‌کنند و در عین حال حاکمیت هم با فساد برخورد جدی می‌کند. وقتی با مردم کوچه و بازار مواجه می‌شوید، این مطالبه جدی مردم است. به ویژه استان قزوین که در بعضی حوزه‌ها پیشینه خوبی ندارد و اصلاحات باید اتفاق بیفتد و روند‌ها در مسیر درستی و سلامت قرار بگیرد. سلامت مالی و اداری موضوعی نیست که در جشنواره شهیدرجایی و با شاخص‌های این جشنواره سنجیده شود و این موضوع را به صورت حاشیه‌ای و پیرامونی مورد سنجش قرار می‌دهیم. انتظارم این است که دستگاه‌های اقتصادی ما دقت کنند تا شاهد موارد سوء استفاده اداری و مالی نباشیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار