استاندار ایلام گفت: دفاع مقدس مظهر بی‌بدیل اتحاد، همبستگی و ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع از دین، آب و خاک و عزت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در راه آن از جان و مال و هستی خود مایه گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 22 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حسن بهرام‌نیا در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در مکتب دفاع مقدس درس خداباوری و ایمان و اتکال به خداوند را در صحنه‌ی نبرد حق علیه باطل تعریف و ترسیم کردند و زیباترین جلوه‌های وفا و مردانگی را در تاریخ این دوران به ثبت رساندند. 

وی گفت: مردم سرافراز استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دوران دفاع مقدس تندیس ماندگار سلحشوری، مرزداری و استقامت در برابر دشمن متجاوز بودند. مرزداران غیوری که با رشادت و سلحشوری بی‌بدیل خود بیش از ۳۰۰۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز را تقدیم انقلاب، کشور و نظام نمودند و نقشی مانا و انکارناپذیر در هشت سال دفاع‌مقدس ایفا و نام خود را در تاریخ دفاع مقدس جاودانه کردند.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: مردمان فداکار و عزتمندی که دیروز در دفاع از دین و سرزمین خود علی‌رغم این‌که در خط مقدم جبهه بودند ذره‌ای پا پس نکشیدند و امروز پاداش آن همه مقاومت و سلحشوری را در افتخار خادمی زوار کربلا و عتبات عالیات دریافت کرده‌اند تا ملقب به پایتختی خادمــین سیدالشهداء علیه‌السلام در کشور شوند. 

بهرام‌نیا تاکید کرد: اینجانب فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته‌ی دفاع مقدس که نماد غیرت، ایثارگری و رشادت‌های جاودانه‌ی مردم شریف میهن عزیز اسلامی‌مان است و همچنین یاد و خاطره‌ی جانفشانی رزمندگان اسلام، شهدای والامقام این دوران به ویژه ۳۰۰۰ شهید سرافراز استان ایلام را گرامی داشته و طلیعه‌ی این هفته‌ی تاریخ ساز را به محضر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مردم شریف و شهیدپرور استان ایلام صمیمانه تبریک می‌گویم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مسئلت می‌نمایم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار