مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه اندازی مجدد 13 واحد راکد و غیرفعال در 5 ماهه اول سال جاری بر اساس شاخص‌های ابلاغی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 23 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲، کمک به بازگشت به چرخه تولید ۲۰ واحد راکد و غیرفعال، جزو برنامه‌های این شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات انجام شده، در ۵ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۳ واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگشته‌اند که ۸ واحد مربوط به داخل شهرک‌های صنعتی و مابقی در خارج از شهرک‌های صنعتی استان بوده است.

اشتغال مجدد ۲۰۰ نفر با راه‌اندازی واحد‌های راکد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با بازگشت این واحد‌های تولیدی به چرخه تولید، ضمن تحقق ۶۵ درصدی هدف‌گذاری‌های انجام شده، شاهد اشتغال مجدد برای ۲۰۰ نفر بوده‌ایم.

علایی افزود: احیای این واحد‌های راکد با استفاده از ظرفیت‌های این شرکت و با کمک مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر شده است که تشکیل کارگروه داخلی تسهیل و رفع موانع تولید و استفاده از مشاوران و کارشناسان کلینیک کسب و کار، از جمله اقدامات این شرکت برای بازفعال سازی واحد‌های راکد بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:کاهش بروکراسی‌های اداری یکی از لازمه‌های جذب سرمایه گذار ببوده و امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود روند سرمایه گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار