رئیس هیأت مدیره و مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان بر همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد و گفت: ورق های مورد نیاز ساخت مخازن بزرگ ذخیره سازی نفت و خطوط انتقال، با هدف حمایت از تولید داخل، از شرکت های تولیدکننده در داخل کشور تامین می شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 23 September 2023

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس غلامحسین موازی در حاشیه بازدید از خط تولید ورق های عریض این شرکت، اظهار کرد: بازدید و جلسه بسیار خوبی با مدیران شرکت فولاد اکسین برگزار شد که نشان می دهد زمینه همکاری و هم‌افزایی میان ۲ شرکت وجود دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز شرکت نفت و گاز اروندان به ورق های فولادی، سفارش هایی در زمینه تهیه و تامین ورق با هدف حمایت از تولید داخل به طور عام و حمایت از شرکت های استان خوزستان به طور خاص، خواهیم داشت.

رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان از همکاری مستمر با شرکت های داخلی به ویژه مجموعه فولاد اکسین خوزستان خبرداد و گفت: بر اساس شعار سال به نام رونق تولید، سعی داریم نیازهای خود را از شرکت باکیفیت داخلی از جمله آن فولاد اکسین خوزستان در صورت نیاز، تامین کنیم.

موازی بیان کرد: بحث ذخیره سازی نفت برداشت شده از میادین در طرح و برنامه شرکت نفت گاز اروندان قرار گرفته که برای ساخت این مخازن استراتژیک، نیازمند ورق های با کیفیت بالا هستیم.

وی همچنین از ساخت مخازن با حجم بسیار بالا خبرداد و عنوان کرد: این مخازن در زمان هایی که امکان انتقال نفت به مبادی صادراتی از جمله پایانه خارک یا حتی پالایشگاه ها وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: در پروژه های انتقال گاز، خطوط اصلی انتقال نفت از واحدهای بهره برداری، انتقال از تلمبه خانه به پالایشگاه ها یا پایانه های صادراتی و یا حتی تلمبه خانه های مسیر انتقال که نیاز ورق های عریض و بالای ۲٠ اینچ دارند، می توانیم از محصولات با کیفیت شرکت های داخلی به ویژه شرکت های فولادی در خوزستان استفاده کنیم.

وی در پایان از همکاری مجموعه فولاد اکسین خوزستان تقدیر کرد و اذعان داشت: ورق ها در این شرکت توسط واحد کنترل کیفیت رصد می شود و دارای کیفیت مطلوب و استانداردهای لازم مطابق درخواست سفارش دهنده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار