با هدف آشنایی با آخرین حربه و ترفند‌های دشمن در قالب جنگ ترکیبی رزمایش جهاد تبیین با شرکت بیش از صد نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در حرم شاهچراغ برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 24 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار جباری از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و فرمانده پیشین سپاه، ولی امر در این رزمایش با اشاره به اینکه جوانان، بسیجیان و آحاد مختلف مردم باید مسایل سیاسی و روش‌های جنگ‌های مختلف سخت، نرم، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و سیاسی دشمن را بشناسد گفت: در جهاد تبیین باید ایمان سطحی ومتزلزل نباشد تا همیشه در لیست رویش‌های انقلاب باقی بماند.
وی تاکید کرد: افراد زیادی در جامعه به مقام‌های بالایی در کشور رسیدند ولی، چون بصیرت نداشته و ایمان آن‌ها ضعیف بود، دچار تزلزل شده و در بعضی مواقع زمینه نفوذ دشمن را با رفتار خود ایجاد کردند.
سردار جباری یا بیان اینکه جنگ شناختی و ادراکی نوع تکامل یافته و اثر گذار جنگ نرم است که رسانه‌های نوین سایبری در فضای مجازی آن را اجرا کردند ادامه داد: دشمن تا عمق خانه‌ها از طرق فضای مجازی نفوذ کرده بدون اینکه رد پایی از خود به جای بگذرد.
فرمانده پیشین سپاه، ولی امر با اشاره به اینکه جوان‌های ما به خاطر غفلت دستگاه‌های فرهنگی دچار ترفند دشمن در جنگ شناختی واقع شدند گفت: در جهاد تبیین لازم است همه گروه‌ها این نوع ترفند دشمنان را بشناسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار