معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از معرفی 481 طرح در حوزه صنایع‌دستی جهت بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی سال 1402 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ 25 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، توحید دلاورقوام اظهار کرد: در حوزه صنایع‌دستی استان اردبیل ۴۸۱ طرح جهت بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۲ به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ اخیرا ابلاغ شده است و از این محل تا کنون مبلغ ۴۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای ۴۸۱ صنعتگر استان اختصاص پیدا کرده است.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: این تسهیلات برای ۵۴۴ نفر در حوزه صنایع‌دستی استان اردبیل اشتغال ایجاد می‌کند و می‌تواند تاثیر محسوسی در تولید محصولات صنایع‌دستی استان داشته باشد.

دلاورقوام همچنین با اشاره به اهمیت توسعه مشاغل خانگی، ادامه داد: صنایع‌دستی قابلیت ویژه‌ای در ایجاد اشتغال خانگی و اشتغال ارزان قیمت دارد و ارائه تسهیلات حمایتی در این حوزه یکی از برنامه‌های ما برای توسعه صنایع‌دستی و مشاغل مرتبط با آن است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار