کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 26 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برگزاری جلسه‌ای تحت عنوان شنیدن مطالبات و نقدهای رزمندگان عزیز و تقدیر از همسران رزمندگان و شهدا شد و گفت: اگر جنگی براساس ایمان و عقیده باشد انسان باقوت می‌جنگد؛ در دفاع مقدس و دفاع از حرم، هم ایمان و عقیده بود و هم عشق بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در محفل خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان با جانفشانی‌های خودشان پیروزی را به ارمغان آوردند.
وی افزود: دو چیز به انسان انرژی مضاعف میدهد یکی ایمان و عقیده و دیگری هم عشق، اگر جنگی براساس ایمان و عقیده باشد انسان باقوت می‌جنگد؛ در دفاع مقدس و دفاع از حرم، هم ایمان عقیده و هم عشق بود.
آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: دشمنان در جنگ نرم می‌خواهند ایمان و عقیده ما را سست کرده و هم عشق و عقیده ما را تحت الشعاع قرار بدهند ما در این جنگ نرم هم باید حواسمان جمع باشد.
این مسئول با بیان اینکه جای یک جلسه دیگر خالیست، عنوان کرد: جلسه‌ای تحت عنوان شنیدن مطالبات و نقدهای رزمندگان عزیز و تقدیر از همسران شهدا و رزمندگان داشته باشیم، نکته دیگر اینکه آنقدر که ما از نفوذی‌ها آسیب دیدیم از دشمنان بیرون ندیدیم.
وی یادآور شد: بنی صدر در راس دستگاه اجرایی ما با دشمنان و عوامل آن همراهی داشت، اینها مشی و منش لیبرالی و غرب‌زدگی بود و خیانت، بعدها هم ما هم در این ۴۵ سال شاهد جولان نفوذی‌ها بوده‌ایم.
آیت الله محمدی لائینی با اشاره به نقش جهاد و سنگرسازان بی‌سنگر و با تاکید بر ضرورت بیداری، تصریح کرد: زحمات همه رزمندگان به‌جای خود محفوظ نقش همسرانشان بسیار مهم بود که اگر همراهی لازم را نداشتند قطعا رزمندگان ما به این پیروزی نمی‌رسیدند، بسیاری از سرداران و رزمندگان باخانواده در جنگ حضور داشتند که همراهی و تشویق همسر و خانواده در پشت جبهه در پیروزی بسیار موثر بود.
در پایان این مراسم به مناسبت روز سرباز، از تعدادی از سربازان نیروهای مسلح در استان مازندران تجلیل به عمل آمد.     

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار