استاندار فارس با اشاره براینکه می‌بایست از بهترین عملکرد‌های کشوری در اجرای قانون جوانی جمعیت الگوبرداری شود، تصریح کرد: مهمترین مسئله در حوزه ازدواج و فرزند آوری، بحث تامین مسکن است لذا می‌بایست همه دستگاه‌ها و نهادها، طبق قانون، به تحقق این مُهِم توجه ویژه داشته باشند و نقش خود را در زمینه فرزندآوری و ارتقاء رتبه استان در این حوزه ایفا کنند.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 27 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مرکز فارس،استاندار فارس در چهارمین جلسه ستاد استانی خانواده و جمعیت بر ضرورت اطلاع رسانی از مشوق های موجود در قانون، برای فرزند آوری تاکید کرد و گفت: در زمینه اطلاع رسانی از ظرفیت های شهرداری ها، رسانه های جمعی مکتوب و فضای مجازی استفاده کنید .

ایمانیه افزود: اطلاع رسانی در این زمینه می‌بایست در دو حوزه انجام شود؛ یک حوزه مرتبط با خانواده‌هایی است که صاحب فرزند شده اند و حوزه دیگر نیز، اعلام مشوق‌ها برای ترغیب خانواده‌ها به فرزند آوری است.

وی با اشاره براینکه می‌بایست از بهترین عملکرد‌های کشوری در اجرای قانون جوانی جمعیت الگوبرداری شود، تصریح کرد: مهمترین مسئله در حوزه ازدواج و فرزند آوری، بحث تامین مسکن است لذا می‌بایست همه دستگاه‌ها و نهادها، طبق قانون، به تحقق این مُهِم توجه ویژه داشته باشند و نقش خود را در زمینه فرزندآوری و ارتقاء رتبه استان در این حوزه ایفا کنند.
تاکید بر اطلاع رسانیِ الزام به هدیه یک قطعه زمین به افرادی که پس از آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم به بعد شده اند از موضوعات مورد تاکید بود.

نماینده عالی دولت در فارس، اشاره‌ای به تبصره ۹ بند (ح) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ داشت و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با همکاری دارایی و ذیحساب‌ها یک درصد اعتبارات مربوط به این بند را برای حمایت از حقوق زنان در دستگاه‌ها ذخیره کند تا طبق دستورالعمل آن ازجمله فرزند آوری هزینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار