سرپرست فرمانداری رودسر:
سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های باز آفرینی شهری برای توسعه استفاده کرد، گفت: هدف از باز آفرینی ارتقای کیفیت زندگی مردم است.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰ 28 September 2023

باز آفرینی شهری سبب ارتقای کیفیت زندگی مردم می شودباز آفرینی شهری سبب ارتقای کیفیت زندگی مردم می شود

به گزارش تابناک گیلان، محمد حیدری در جلسه ستاد یاز آفرینی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بودجه‌ای کشور که مغفول باقی مانده بحث بازآفرینی و بافت فرسوده و است که در شهرستان رودسر تاکنون در حد لازم وکافی به این بخش پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه بی بهره بودن شهرداری‌های رودسر در بحث بازآفرینی یکی از نقاط ضعف آنها محسوب می‌شود، افزود: ما باید از این ظرفیت قانونی برای توسعه شهری نهایت استفاده ببریم.

سرپرست فرمانداری رودسر اضافه کرد: در شهر رودسر با یک ناهماهنگی شهری با عدم هارمونی مواجه هستیم که برای این شهر مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی تکلیف مهمی بر دوش دارند لذا باید شرح وظایف قانونی خود را در این رابطه مطالعه کنند و بدانند که چه تکالیف مهم و سنگینی قانون گذار برعهده شهرداران و شوراها برای پاسداشت و صیانت از حقوق شهروندی بر عهده شأن گذاشته است.

حیدری تصریح کرد: اقداماتی که در ستاد باز آفرینی در دستور کار قرار می‌گیرد با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم و استفاده از ظرفیت‌های بلا استفاده در چارچوب بافت فرسوده و بافت نا کار آمد است که باید از بافت فرسوده و بافت ناکارمد بیشترین استفاده را ببریم.

حیدری اضافه کرد: بنا نیست یک شهری با قدمت رودسر و نیز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود را اسیر در مسائل قانونی و مقرراتی و دستور العمل هایی کند که از مسیر توسعه نسبت به شهرهای همجوار باز بدارد.

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به ظرفیت باز آفرینی در شهرستان گفت: هدف باز آفرینی ارتقای کیفیت زندگی مردم است که باید از آن استفاده کرد که این امر می‌تواند شهر را متحول کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار