به بهانه هفته انجمن اولیاء ومربیان عنوان شد
مسئول نمایندگی سرفاریاب از اولیاء دانش آموزان خواست با توجه به نیاز های فراوان مالی در خصوص افزایش کیفیت برنامه های آموزشی ،کمک کار مسئولین باشند چرا که هرچه در این زمینه هزینه کنند ضرر نکرده اند
کد خبر: ۱۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 16 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان ،مسئول نمایندگی آموزش وپرورش سرفاریاب پیش ازخطبه های نماز جمعه این شهربه ایراد سخن پرداخت .

مسئول نمایندگی آموزش وپرورش سرفاریاب با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان به والدین مهربان و معلمان زحمتکش و دلسوز گفت: خانه و مدرسه زمانی می توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را با بصیرت انجام دهند.

صدرالله آزاد گفت: اولیا و مربیان، دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیت اند که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند اوج گرفتن دانش آموزان، در افق های روشن فردا را فراهم آورند و والدین مهربان و معلمان دلسوز باید با یاری یکدیگر، به امیدهای فردای این مرز و بوم، فرصت شکوفایی بدهند.

وی با عنوان کردن این مورد که هفته پیوند اولیا و مربیان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هر سال برگزار می گردد گفت: : در این راستا انجمن اولیا و مربیان هیأتی منتخب از پدران و مادران، دانش آموزان و مریبان مدرسه است که با هدف همکاری در جهت پیشبرد امور آموزش و پرورش دانش آموزان تشکیل می شود و این انجمن پیشنهادها و طرح های مفید را به مدیر و مسئولان مدرسه عرضه می کند و در اداره بهتر امور، یار و یاور صمیمی مدیران محسوب می گردد.

آزاد نقش اولیائ دانش آموزان را در امر آموزش وپرورش حیاتی دانست وگفت: اولیا به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های با ارزش، دارای حق اظهار نظر، حق نظارت و در بعضی موارد حق دخالت در مسائل آموزش و پرورش هستند و تنها در این صورت است که فرآیند پیچیده و عمیق تربیت و تعلیم می تواند به شکل درست و شایسته ای به اجرا گذاشته شود و موجب رشد و تعالی گردد.

ایشان گفت: خانواده در هر جامعه ای به عنوان زیربنای مستحکم ساخت اجتماعی، عامل اصلی حفظ و حراست از ارزش های اخلاقی و اجتماعی است و از این رو یکی از اهداف انجمن، آموزش به خانواده ها به منظور آشنا ساختن آنان با اصول برخوردهای تربیتی و نیز ایجاد زمینه های لازم برای مشاوره خانواده است که می تواند پیش زمینه ای در جهت رشد خانواده ها و همسویی آنان با نظام تربیتی باشد.

مسئول نمایندگی سرفاریاب از اولیاء دانش آموزان خواست با توجه به نیاز های فراوان مالی در خصوص افزایش کیفیت برنامه های آموزشی ،کمک کار مسئولین باشند چرا که هرچه در این زمینه هزینه کنند ضرر نکرده اند.

صدر الله آزاد در ادامه با شمردن اهم وظایف انجمن اولیا و مربیان از مسئولین ستاد نماز جمعه شهر سرفاریاب که این وقت را در اختیار ایشان قرار دادند که به نمایندگی از جامعه فرهنگی شهر سرفاریاب عرض تبریکی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان داشته باشد تقدیر وتشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار