کاراته کای قزوینی تیم ملی گفت: تمام تلاش خود را برای دفاع از مدال دوره قبل انجام می دهم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته ام، در مسابقات آسیایی هانگژو چین به هیچ مدالی جز طلا فکر‌ نمی کنم.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 30 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، بهمن عسگری با اشاره به آخرین شرایط خود در بازی های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: طی چند ماه گذشته تلاش زیادی را برای آماده سازی جهت شرکت در این مسابقات انجام داده ام و خوشبختانه در حال حاضر از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات آسیایی، ورزشکاران جوان و مستعدی حضور دارند و با انگیزه کسب مدال به هانگژو آمده اند.

کاراته کای قزوینی تیم ملی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای دفاع از مدال دوره قبل انجام می دهم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشته ام، به هیچ مدالی جز طلا فکر‌ نمی کنم. امیدوارم بتوانم دوباره مدال خوشرنگ طلا را کسب کنم تا دل مردم کشورم شاد شود.

عسگری از آنالیز کامل تمام حریفان خود خبر داد و عنوان کرد: همه حاضرین در بازی های آسیایی در سطح بالایی قرار دارند و مهم نیست چه کسی در برابرم قرار می گیرد. ورزشکارانی که به هانگژو آمده اند به دنبال پیروزی هستند و من هم برای دفاع از عنوان دوره قبل و اعتبار تیم ملی ایران تمام توان خود را به کار می گیرم.

ورزشکار قزوینی تیم ملی کاراته ادامه داد: ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی، دغدغه هایی دارند که نباید نادیده گرفته شود و امیدواریم بعد از مسابقات نیز حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

وی ااضفه کرد: از همه مردم به ویژه قزوینی ها درخواست حمایت داریم تا برای ورزشکاران کشورمان دعا کنند. انشاالله با دست پر از مسابقات آسیایی به میهن بازمی گردیم و دلشان را شاد می کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار